Borta bra men hemma bäst.

Nu känner jag att det var alldeles för längesedan det skrevs något nytt inlägg här på bloggen. Jag hoppas att inläggen kommer komma oftare nu när det är sommarlov men antagligen kommer det bli precis tvärtemot. Vi givk båda på sommarlov i torsdags och har varit iväg med vår dans nu lördag och söndag. Vi kom hem för någon timme sedan, helt utmattade efter tältsovande och dansande.

Jag vet att detta inlägget inte var speciellt underhållande (kanske) men jag var ju tvungen att skrivá något. Kan dessutom informera er om att jag leder vår lästävling med ca 600 mot min systers dryga 300 sidor. Vi har en bit kvar till 10 000 men jag kommer komma dit där före henne.

Hoppas ni har det bra / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0